Dzieci mają mnóstwo rzeczy, które są ich ulubionymi: piłki, gry komputerowe, pluszaki. Warto wykorzystać to w nauczaniu języków obcych – coś, co jest bliskie dzieciom uprzyjemni naukę – zabawę 🙂

Do przerabianego w tym tygodniu tematu (II klasa) postanowiłam przygotować puzzle – takie trochę inne 🙂

 
Wycinamy je wzdłuż liter. Układanie obrazka pomoże nam w ułożeniu liter w odpowiedniej kolejności. A jest to bardzo przydatne, kiedy uczymy dzieci pisać i czytać w języku obcym. Ja już „uczulam” klasę II na pisownię.
Pracować będziemy w parach: każda z par otrzyma kopertę z puzzlami. Dzieci będą układać, a ja będę podchodzić do nich i zadawać pytania „Is it a watch/bike/robot?”

Następnie zagramy w memo – zasady gry chyba znają wszyscy 🙂

Podzielę klasę na małe grupy i będziemy wyszukiwać pary.

Przygotowałam również „wykreślankę” za pomocą generatora – dzieci lubią takie łamigłówki 🙂 Ja wybrałam 12 słów, które dotyczą naszego tematu: bat, robot, computer, game, TV, watch, bike, scooter, teddy bear, spaceship, doll, ball (New English Adventure 2).

Ok, ja zadanie odrobiłam – jutro sprawdzą je moi uczniowie 🙂

Enjoy!

Kate


Udostępnij ten wpis

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Kategorie
Archiwum wpisów
Sprawdź ostatnie wpisy
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x