Black & white: food (printables)

 

Witajcie! Tydzień temu na Facebook’u utworzyłam ankietę, w której to Czytelnicy bloga i obserwujący 'fanpejdż’ zdecydowali większością głosów, że na blogu pojawią się karty obrazkowe o tematyce Food (drugą opcją był temat Summer). Zatem zapraszam – do pobrania flashe oraz kilka pomysłów, jak je wykorzystać 🙂


Ale zanim zaczniemy, przypominam, że na blogu z serii Black & White pojawiły się już materiały o tematyce:

1) MY SCHOOL – do pobrania 15 kart obrazkowych,
2) CLOTHES – 22 karty obrazkowe

Tym razem do czarno-białej kolekcji dorzucam aż… uwaga… 44 karty!

apple, bacon, banana, biscuit, bread, broccoli, cabbage, cake, candy, carrot, cheese, cherries, chicken, chocolate, coffee, cucumber, cupcake, egg, fish, garlic, grapes, hamburger, honey, hot dog, ice cream, jam, lemon, lollipop, meat, milk, onion, orange, pear, pineapple, pizza, potatoes, salad, sandwich, sausage, strawberry, tea, tomato, water, watermelon.

[Kliknij w grafikę, by pobrać / Click to download]
 
Jak wykorzystać czarno-białe flashcards? Możecie…
– wydrukować w pomniejszeniu i po prezentacji słownictwa dać dzieciom jako wklejki do zeszytów,
– wydrukować w pomniejszeniu i zagrać w Bingo! (z użyciem zakrętek z butelek) lub Memory,
– przygotować wspólnie z uczniami słowniczek obrazkowy, który wisieć będzie w widocznym miejscu w klasie,
– przećwiczyć z uczniami wyrażanie preferencji kulinarnych (I like… I don’t like…),
– przećwiczyć rzeczowniki policzalne i niepoliczalne,
– utworzyć plakat np. w ramach projektu nt. odżywiania się – healthy & unhealthy food,
ze starszymi uczniami utworzyć do kart Taboo,
młodszym uczniom wydrukować w pomniejszeniu karty i na papierowe talerzyki przyklejają swoje ulubione produkty, a następnie mówią, co lubią najbardziej,
– podzielić uczniów na grupy i rozdać im np. po 5 kart, z których muszą wymyślić potrawę i następnie opisać jej przygotowanie,
– dzielić z uczniami karty na: warzywa, owoce, napoje, słodycze itd. (plakat),
– oraz bawić się i grać we wszystkie uniwersalne gry i zabawy z użyciem flashcards!
 
Opcji na ich wykorzystanie jest mnóstwo! Co jeszcze dorzucilibyście? 🙂
 
 

Udostępnij ten wpis

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Kategorie
Archiwum wpisów
Sprawdź ostatnie wpisy
Subscribe
Powiadom o
guest

1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Beata Goszczyńska
Beata Goszczyńska
30 lipca 2018 21:35

Może FAMILY / FAMILIES /FOURS
ex.
Who has got a red apple / green / orange, yellow ?

1
0
Would love your thoughts, please comment.x